آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

هفته بیست و پنجم

1392/11/27 8:39
نویسنده : فاطمه مهدوی
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی زیبا وقشنگ خدمت هستی مامان وبابا .که زندگیمون رو مدیون اونیم.کسی که لحظه به لحظه باعث زیاد شدن عشق ما میشه..
امروز دوشنبه21/5/92 ساعت 9/20 دارم خاطره شما رو مینویسم.
پنج شنبه 17مرداد ساعت 5 من وبابایی همراه مامان جون وباباجون رفتیم سمت شیراز.شب عیدفطر توی قائمیه افطارکردیم. سفر خوبی بود شنبه من وبابایی دنبال وسایل شمابودیم کمد و گهواره.
انشا.. بعداز امتحانات با بابایی بریم شیراز برای خرید.
توی این هفته ها حالم خوبه مشکلی ندارم خدا جون شکرت . پسر مامان هم با لگدهاش حسابی من وبابایی خوشحال میکنه اخه میدونم با این تکونا داری میگی حواستون به من هم باشه منم دیگه هستما


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)