آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

هفته سی وهفتم

1392/11/20 14:24
نویسنده : فاطمه مهدوی
87 بازدید
اشتراک گذاری


سلام عزیز مامان و بابا
شما که همش با پاهای خوشکلت زیر سینه مامان رو نوزاش میکنیییییییییی طوری فشار میدی که منم میگم پسری بذار مامان راحت بشینه آخه با پاهات زیر دوتا سینه هام رو محکم فشار میدی طوری که میگم حتما جات تنگ شده قربونت برم عزیز دلم خداروشکر وارد هفته 37 شدم یعنی اگه گلم دنیا بیاد زودرس به حساب نمیاد ولی من دوستدارم حالا حالا توشکمم باشی تا خوب رشد کنی و به موقع بیای عزیز دلم.. بابایی گفته اگه تاسوعا و عاشورا دنیا اومدی اسمت رو تغییر میدیم حسین یا امیرحسین یا محمد حسین..
دیروز رفتم دکتر یاری ساعت18:30 وقتی نوبتم شدم خانم دکتر وزنم رو گرفت مامان توی هفته 36 هفته و 6روز بود.
وزنم78 کیلو فشارم 10 حرکات و صدای قلب قشنگت همه عالی بود خانم دکتر اجازه پیاده روی روزی 15 تا 20دقیقه رو داد و گفت خودم رو زیاد خسته نکنم. بعد از تمام شدن کار دکتر به دیدن دوست عزیزم الهام رفتم اخه دوست مامانی از کربلا اومده بود خیلی خوش گذشت شماهم کیف کردید اخه از بس من شیرینی میخوردم خخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)