آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/11/20 14:34
نویسنده : فاطمه مهدوی
66 بازدید
اشتراک گذاری

این رو که دارم مینویسم واسه بر طرف شدن استرسم اخه امروز یعنی 92/8/27 نوبت دکتر دارم میخواد معاینه کنه ببینه دهانه رحمم چند سانت باز شده هفته پیش هم همین کار رو انجام داد و گفت باز نشده ساعت 18 نوبت دارم

همسرم بیرونه اخه میدونم معاینه کردن خیلی درد داره منم ترسو و نگو هوا هم بارانی بیشتر استرس واسم میاره خدا جون کمکم کن با خودم فک میکنم بابا دختر برو سزارین بشو خودت رو از این استرس نجات بده اما از یه طرف میگم تمام اونایی که طبیعی داشتن چه فرقی با من میکردن منم میتونم با این افکار میخواستم استرس رو از خودم دور کنم حس میگفت زایمانم نزدیک و درد هم توی این شبای میاد سراغم نمیدونم ولی حدس میزدم....
هر کی این مطلب رو میخونه واسه زایمانم خیلی دعا کنه بدون درد باشه و ساعتش زود بگذره الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)