آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

22 روزگی

1392/11/21 8:43
نویسنده : فاطمه مهدوی
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم
سلام وروجکم
خوبی گلم تو عشق و ثمره من و بابایی هستی اینارو میگم که بدونی که چقدر مامان شما رو دوست داره....
فقط در یک جمله میگم فدات بشم الهی
میگم این هفته ختنه بشی یه اتفاق جدید واسه شما میفته دوست دارم تا کوچک هستی و زیاد درد رو حس نمیکنی ختنه بشی اخه من طاقت گریه های شما رو ندارم هفته قبل یعنی 16 روزگیت پاهات قرمزشده بود دکتر رفیعی بردیمت گفت له شدگی یکم دهان گل پسرتون آفت زده واسمون دارو نوشت تا استفاده کنیم شما خوب خوب بشید که خداروشکر الان بهتری از دیروزم یه کوچولو سرماخوردی شاید من حساسم ولی هرچی هست باید بیشتر از اینا مواظبت کنم ازت با خودت نگی چه مامان بیخیالی دارم که همش مریض هستی دورانی که هر نوزادی سر میکنه عزیز دلم انشا.. گل پسرم تنش همیشه سالم باشه آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)