آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

هفته سی دوم

1392/11/20 14:19
نویسنده : فاطمه مهدوی
129 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته به وبت سرنزده بودم ببخشید مامانی . توی چه اوضاعی هستی نمیدونم فقط تکونات رو حس میکنم وصدای نبضت صدای سکسکه هاتو میشنوم قربون این صداها برم من.قراره دوشنبه 92/7/8 برم سونو...
تقریبا بیشتر وسایل شمارو خریدم فقط شیشه شیر- پوشاک- چندتا جغجغه- یه دست لباس دیگه ...وگرنه چیزای اصلی شما خریده شده گل پسرم..
آقامحمدمهدی توی این روزا که میرم بیرون  زود خسته میشم دیگه طاقت راه رفتن نیست همش دوستدارم توی خونه باشم راحت راحت. خداروشکر تیم ادراری بابا عوض شده طوری شده که میتونه بیشتر به من برسه...
باید کم کم خونه رو تمیز کنم و گوشت ومرغ ماهی رو واسه بعد از زایمان آماده کنم آخه دیگه وقت خرید بعد ازاون نیست.
داره لحظه دیدار من با شما نزدیک میشه گلم خیلی دوستدارم امیدوارم بتونم مامان خوبی برات باشم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)