آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

هفته سی و پنجم

1392/11/20 14:21
نویسنده : فاطمه مهدوی
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسل...
هفته سی و پنجم
سلام نفس مامان وبابا
امرو 92/7/23 یعنی سه شنبه مصادف با روز عرفه روزی که بنده ها میتونه بار دیگر از خدا طلب آمرزش کنند اونایی که شب قدر از دستشون رفته امروز میتونن جبران کنند اونایی که میخواند توبه کنند امروز بهترین فرصت براشون روزه خیلی ثواب داره ولی من که نمیتونم اونم بخاطر شما اشکال نداره سال آینده زنده باشم وجبران کنم بابایی امروز روزه ست خدا قبول کنه ازش...
دیروز رفتم دکتر زنان گفتم کمردرد و زیر شکم دارم واسم قرص نوشت و یه آزمایش ادرار.وزنم توی این هفته 77 وفشارم 10 بود
انشا.. مشکلی نداشته باشم شماهم با دل صافت واسه مامان دعا کن بخصوص امروز که روز مهمی.
دیروز وسایلت رو توی ساک آماده کردم قربونت برم که لحظه اومدنت داره نزدیک میشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)