آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

انتظارم یک رقمی شد

1392/12/2 15:38
نویسنده : فاطمه مهدوی
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان و بابا سلام محمدمهدی جانماچ
قربون قد وبالات بشم من ، انتظارم تک رقمی شد اگه بدونی لحظه شماری میکردم تا دیدارم به وجودم و مرواریدم گل پسرم به کمتر یک هفته برسه که خداروشکر رسیدامروز 92/8/25 روز شنبه ساعت حدودا 14:40 ست که من دارم وبلاگ یک یه دونه ام رو درست میکنم با حساب خانم دکتر الان 39 هفته 4 روزمه یعنی هفته 40 هستم.
قربونت بشم عزیز دلم که داری این لحظات آخر رو  با مامانی همراهی میکنی و اذیتم نمیکنی از هفته 37 پیاده روی رو شروع کردم هرشب با عشقم با همسرم عزیزم که از تمام وجودم دوستش دارم میرم فداش بشم که توی این مدت بارداری با من صبورانه این روزا و شبا رو گذروند ، خداجون بهم قدرت جبران این زحمات رو بده الهی آمین.

محمدمهدی جان دهه اول محرم سال92 تمام شد تاسو و عاشورا و شام غریبان هم گذشت از اینکه گذاشتی مامان بتونه توی این 10 شب محرم استفاده کنه خداروشکر میکنم...
دوشنبه نوبت دکتر دارم ببینم واسه اومدن شما به این دنیای بزرگ چه تصمیمی میگیره. قربونت بشم که دارم واسه اومدنت لحظه شماری میکنم زمان بغل کردنت زمان بوسیدنت زمان نشون دادنت با بابایی چه موقع ست خدایااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)