آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

29 آبان هم اومد.............

1392/12/2 11:33
نویسنده : فاطمه مهدوی
113 بازدید
اشتراک گذاری

محمدمهدی مامان جون بیا دیگه
داری با نیومدنت ناز میکنی واسه مامانی و بابایی ، فدات بشم من با خودم تصور میکردم زودتر از اینا میای توی بغلم گفتم قلب اول محرم شایدم تاسوعا و عاشورا اما شما که نیومدی الانم که دارم اینو مینویسم شب 17 محرم و 29 آبان ماه طبق سونو 30 تاریخ زایمان اما خانم دکتر گفت 1 هفته هم جا داری اما من دوستدارم بیای بغلم.....
دیشب یعنی 92/8/28 روز سه شنبه با بابایی رفتیم واسه نوار قلب شما اخه خانم دکتر دستور داده بود رفتیم بیمارستان و خانم گفت باید یه کیک با آبمیوه شیرین بخوره بعد از 10 دقیقه بیاد منم همین کار رو انجام دادم نوارقلب 20 دقیقه طول کشید صدای قلب شما رو 20 دقیقه گوش دادم قربون این صداها برم من، قراره مثل امشب برم نشون خانم دکتر بدم ببینم چی میگه انشا.. که مشکلی نیست چون پسر من تا حالا خودش رو خیلی قوی نشون داده .آفرین به این گل پسر.
مامان و بابا خیلی شما رو دوست دارند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)