آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

بدون عنوان

1392/10/27 17:25
نویسنده : فاطمه مهدوی
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلم،عشقم ، نفس بابایی دورت بگردم با این قلب کوچولوت....

دیشب با همسرم رفتیم مطب واسه دیدن قلب شما (92/1/17) ساعت 21، روی صندلی نشسته بودم و همچنان منشی رو نگاه میکردم تا اسمم رو بخونه وای مامان جون خیلی شب استرس آوری بود آخه قبلش توی اینترنت در مورد خارج از رحمی خونده بودم چون بعضی جنین ها خارج از رحم قرار میگیرند استرس اضطراب کل بدنم رو گرفته دوست داشتم جیغ بکشم تا این استرس خالی بشه ایکاش میشد....

تا اینکه ساعت 21:20 منشی من رو صدا زد ، وارد اتاق شدم اما پاهام مال خودم نبود نمیتونستم حرکت کنم لحظه ای حساس بود ترس از خارج رحمی ترس از نبود قلب خلاصه سرتون درد نیارم خانم دکتر گفت بخواب روی تخت تا صدای جوجه تو بشنوم استرسم داشت لحظه به لحظه بیشتر میشد که شما رو از شهید والا مقام حسین خرازی خواستم توی این افکار بودم که ناگهان صدای خانم دکتر رو شنید میگفت اینم نی نی خوشکت و قلبش که داره مثل ساعت تیک تیک میکنه کاملا سالم داخل رحم قلب ساک حاملگی همه چیز نرمال....................................

خداجون بازم تشکرررررررررررررررررررررررررررررر

اومدم بیرون با لبخندم پدرشدن بهش تبریک گفتم بابا هم از خداتشکر کرد واسه ورود شکا به زندگیمون.

اما مامان اینو بگم چند روز بعد حالت تهوع من شروع شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)