آقا محمدمهدی گلآقا محمدمهدی گل، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

میوه دل مامان و بابا

هفته پنجم(1391)

1392/10/27 17:10
نویسنده : فاطمه مهدوی
133 بازدید
اشتراک گذاری

این رو که دارم مینویسم جواب آزمایشم مثبت شده و قراره امروز یعنی12/28 برم دکنر، نام اولین دکترم سیده معصومه هاشمی

عصر من و همسرم با تاکسی سمت مطب رفتیم و با کلی اصرار نوبت بهمون داد وقتی جواب آز رو نشون خانم دکتر دادم و دید بتا بزرگتر از 50 ست بهم نگاه کرد و با لبخندش گفت{#emotions_dlg.e1} تبریک عزیزم این همون فسقلی که میخواستی با حساب خانم دکتر هفته پنجم میشدم نوبت بعدی رو بهم 92/1/17 داد یعنی سال جدید که برم قلب کوچولو شما رو ببینم. از خانم دکتر واسه رفتن به سفر اجازه گرفتم اونم قبول کرد گفت بیشتر مواظب خودم باشم زیاد راه نرم اخه تازه اول راه هستم وگفت عزیزم سفر بهت خوش بگذره میتونی بری{#emotions_dlg.e19}

من خیلی خوشحال شدم هوراااااااااااااااااااااااااا که میخوام اولین سفرم همراه فرزندم که توشکمم اونم سفر امام رضاست برم خداجون شکرت{#emotions_dlg.e11}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)